В категории материалов: 1 Показано материалов: 1-1 |
Страницы: |

№880 |
Автор: Евгений |
От: 29.11.2011 (02:17) |
Категория: Криминал |
Комментарии: 0 |
Просмотров: 313 |
Голосов: 9
|

Комедии [4] |
Боевики [1] |
Ужасы [0] |
Драмы [0] |
Мелодрамы [0] |
Исторические [0] |
Фантастика [0] |
Триллеры [2] |
Детективы [0] |
Приключения [0] |
Мистика [0] |
Военные [0] |
Фэнтези [0] |
Семейные [0] |
Криминал [1] |
Мультфильмы [0] |
Разные [3] |
Последние комментарии
- Перенес контакты в описание
- вот это действительно находка
- Интернет- магазин VseVoskovki. Ru. Плохой не рекомендую
- Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?
Чому ж вона так легко приживається серед широких верств населення України та стає диктатором, нав’язуючи саме такий вибір та спосіб проведення часу, а не інший – змістовніший і корисніший.
Не буду більше інтригувати. Йдеться про МакДональдз. Чому ж цей незатійливий, але добре розкручений бренд, чи торгова марка, користується такою популярністю в українців?
Звісно, реклама та промоутерські акції дуже постарались: «Простий, доступний, швидкий та дешевий ресторан для походів усією сім’єю завжди гостинно чекає на вас!».
Бідна наша публіка, як правило досить «забита» та невибаглива, по – дитячому наївна та до непристойного довірлива і нерозбірлива, легко «купується» на яскраву та красиву обгортку закладів харчування МакДональдз. Знаю, що є сімї, які ходять на вихідних їсти саме туди, ще й дитячі свята люблять відзначати саме в МакДональдз. Може, на фоні тотального зубожіння мас, похід до цього ресторанчику швидкого харчування для деяких є надзвичайною подією. Але, що ж в середині: повно-повнісінько людей (особливо на свята), різкий та нав’язливий запах їжі по всьому залу, як правило, черги до туалету (звісно, жіночого, у чоловіків все якось швидше й простіше), тіснява, неможливість бодай найменшого усамітнення (за допомогою відгородження – перегородки) та уособлення, постійний сильний шум (гомін голосів відвідувачів, персоналу та музика, яка не завжди всім до смаку та настрою) і останнє (за списком, але перше за значенням) – якість страв та напоїв. І якщо точніше, дуже низька якість всієї їжі. Декілька разів довелося скористатись послугами МакДональдз. І щоразу автор цієї статті був стабільно незадоволений, розчарований та розстроєний: чай (велика склянка та недешева) – схожий смаком на якусь траву (звично висловитись буде: на смак «як полова»), без запаху, «ні уму, ні серцю»; картопля – фрі – «ватної» консистенції, масло , в якому вона обсмажена, неприємне на смак; бутерброди «Чіз-бургер» взагалі були з неякісного тіста, плоскої форми, дещо «завітрені» (старі і тверді) та несмачні. Часу нести всі ці наїдки на харчову експертизу не було. Але для чого у людини свої власні органи чуттів (смак, нюх, зір), які часто можуть слугувати за експерта та нести єдину достовірну інформацію.
Отже, за органолептичними показниками харчі у МакДональдз нікуди не годяться, а за ціною, вони вже давно перестали бути дешевим вибором для задоволення своїх нагальних потреб.
Скажу відверто, висновок напросився однозначний: ресторани МакДональдз засмучують та не приваблюють.
Довелось залишити за собою право відвідувати МакДональдз, за нагоди та крайньої необхідності, лише, як туалет (з цим в Києві величезна проблема). Смачного та якісно чаю і кави вам залюбки та значно дешевше запропонують практично у будь – якому кіоску просто на вулиці.
А симпатичних закладів швидкого харчування з більш смачною та поживною їжею (серед якої багато цікавих страв різних національних кухонь), естетичним зовнішнім і внутрішнім інтер’єром та сприятливою для їжі та відпочинку обстановкою зараз в столиці вже побільшало.
Тому і вражає масова «загіптнотизованість» населення, яке по команді, як під «дудочку», продовжує створювати натовпи у МакДональдз.
Мабуть більшості з цих громадян чогось таки бракує: чи то здатності розуміння що до чого, чи то вихованості і культури, чи то розвинутої внутрішньої естетики та смаку, чи то досвіду і практики з умінням розібратись, оцінити та обрати те, що дійсно гідне уваги ?!
Залишається лише сподіватися, що мине час і сліпо наслідувати моду стане … не модним.
Але скільки того часу мине і скільки зміниться поколінь, хто знає?!
А так хотілося ще б на власному віку побачити та відчути зрушення до кращого у багатьох аспектах нашого життя (а не тільки у проблемі тотального визнання та підтримки народом нав’язаної кимось (звісно при грошах) моди на МакДональдз).
samumray.in.ua/zvidki-vzyalas-ta-komu-vigidna-moda-na-nesmak - Смешные киноляпы

Форма входа на



Зарегистрированных | 11783 |
Коментариев | 37 |
Фото приколов | 736 |
Статусов | 2873 |
Историй | 210 |
Видео | 2439 |
Анекдотов | 1600 |
Сайтов | 49611 |
Фактов | 1497 |
Пожеланий сайту | 4 |


AllFun - сборник всего смешного и интересного в сети | смотреть трейлеры к криминальным фильмам | смотреть трейлеры к криминальным фильмам