Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Из жизни Случай в Макдональдсе - 10 Июля 2012
ТОП ПО РЕЙТИНГУ ТОП ПО ПРОСМОТРАМ ТОП ПО КОМЕНТАМ ТОП НОВЫХ
Случай в Макдональдсе
Подхожу к девушке в МакДональдс, на ее лице сразу появляется улыбка.
— Здравствуйте, что будете заказывать?
— Пять бигмаков.
— Не желаете ли еще салат?
— Нет.
— Тогда, может быть, фанту?
— Нет.
— Мороженое?
— Нет.
— Десерт?
— Не-ет!
— Вам соус или кетчуп?
— Ничего больше!
Интерес к моей персоне сразу пропадает, я спокойно жду свой заказ.

Приносят. Девушка что-то считает, потом так же напряженно улыбаясь, подводит итог:
— Столько-то рублей, столько-то копеек.
Я достаю кошелек и, копируя ее улыбку, произношу:
— Вам крупными купюрами или мелкими?
Девушка смотрит на меня озадаченно.
— Н-н-н-не важно.
— А не желаете ли к купюре получить остаток мелочью?
— Н-н-ну…
— Вам двухрублевыми или рублевыми монетами?
— Э-э-э…
— Еще есть полтинники и десятикопеечные. Как вы предпочитаете?
Тут народ вокруг нас уже не выдерживает и начинает хохотать. Девушка, очень тихо и без улыбки:
— Я поняла.
97 | Добавил: Евгений | 10.07.2012 (12:20) | в категорию: Из жизни | Просмотров: 3111 | Голосов: 16
        
  • Комментарии DISQUS
  • Комментарии AllFun
  • Комментарии VK
comments powered by Disqus
Всего комментариев: 1
Обязательно напишите свое мнение

1 Cам Ум Рай  
Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?
Чому ж вона так легко приживається серед широких верств населення України та стає диктатором, нав’язуючи саме такий вибір та спосіб проведення часу, а не інший – змістовніший і корисніший.
Не буду більше інтригувати. Йдеться про МакДональдз. Чому ж цей незатійливий, але добре розкручений бренд, чи торгова марка, користується такою популярністю в українців?
Звісно, реклама та промоутерські акції дуже постарались: «Простий, доступний, швидкий та дешевий ресторан для походів усією сім’єю завжди гостинно чекає на вас!».
Бідна наша публіка, як правило досить «забита» та невибаглива, по – дитячому наївна та до непристойного довірлива і нерозбірлива, легко «купується» на яскраву та красиву обгортку закладів харчування МакДональдз. Знаю, що є сімї, які ходять на вихідних їсти саме туди, ще й дитячі свята люблять відзначати саме в МакДональдз. Може, на фоні тотального зубожіння мас, похід до цього ресторанчику швидкого харчування для деяких є надзвичайною подією. Але, що ж в середині: повно-повнісінько людей (особливо на свята), різкий та нав’язливий запах їжі по всьому залу, як правило, черги до туалету (звісно, жіночого, у чоловіків все якось швидше й простіше), тіснява, неможливість бодай найменшого усамітнення (за допомогою відгородження – перегородки) та уособлення, постійний сильний шум (гомін голосів відвідувачів, персоналу та музика, яка не завжди всім до смаку та настрою) і останнє (за списком, але перше за значенням) – якість страв та напоїв. І якщо точніше, дуже низька якість всієї їжі. Декілька разів довелося скористатись послугами МакДональдз. І щоразу автор цієї статті був стабільно незадоволений, розчарований та розстроєний: чай (велика склянка та недешева) – схожий смаком на якусь траву (звично висловитись буде: на смак «як полова»), без запаху, «ні уму, ні серцю»; картопля – фрі – «ватної» консистенції, масло , в якому вона обсмажена, неприємне на смак; бутерброди «Чіз-бургер» взагалі були з неякісного тіста, плоскої форми, дещо «завітрені» (старі і тверді) та несмачні. Часу нести всі ці наїдки на харчову експертизу не було. Але для чого у людини свої власні органи чуттів (смак, нюх, зір), які часто можуть слугувати за експерта та нести єдину достовірну інформацію.
Отже, за органолептичними показниками харчі у МакДональдз нікуди не годяться, а за ціною, вони вже давно перестали бути дешевим вибором для задоволення своїх нагальних потреб.
Скажу відверто, висновок напросився однозначний: ресторани МакДональдз засмучують та не приваблюють.
Довелось залишити за собою право відвідувати МакДональдз, за нагоди та крайньої необхідності, лише, як туалет (з цим в Києві величезна проблема). Смачного та якісно чаю і кави вам залюбки та значно дешевше запропонують практично у будь – якому кіоску просто на вулиці.
А симпатичних закладів швидкого харчування з більш смачною та поживною їжею (серед якої багато цікавих страв різних національних кухонь), естетичним зовнішнім і внутрішнім інтер’єром та сприятливою для їжі та відпочинку обстановкою зараз в столиці вже побільшало.
Тому і вражає масова «загіптнотизованість» населення, яке по команді, як під «дудочку», продовжує створювати натовпи у МакДональдз.
Мабуть більшості з цих громадян чогось таки бракує: чи то здатності розуміння що до чого, чи то вихованості і культури, чи то розвинутої внутрішньої естетики та смаку, чи то досвіду і практики з умінням розібратись, оцінити та обрати те, що дійсно гідне уваги ?!
Залишається лише сподіватися, що мине час і сліпо наслідувати моду стане … не модним.
Але скільки того часу мине і скільки зміниться поколінь, хто знає?!
А так хотілося ще б на власному віку побачити та відчути зрушення до кращого у багатьох аспектах нашого життя (а не тільки у проблемі тотального визнання та підтримки народом нав’язаної кимось (звісно при грошах) моди на МакДональдз).
samumray.in.ua/zvidki-vzyalas-ta-komu-vigidna-moda-na-nesmak

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Все видео- фото- и текстовые материалы собраны из открытых источников и представлены для личного ознакомления.Все исключительные интеллектуальные права на произведения принадлежат их авторам или правообладателям и могут быть удалены по первому требованию.

К началу